Med quizzar och tester vill Telenor Inpli sprida kunskap och väcka engagemang hos företag och organisationer kring nätverk och IT-säkerhet.

Kampanjen har nu kommit halvvägs med två kampanjssidor samt annonsering på IDG:s sajter, LinkedIn och Facebook.

Duse Media har stått för:

✅ Koncept

✅ Design & copy

✅ Teknisk utveckling

✅ Digital annonsering

De två första kampanjerna handlar om vikten av att identifiera och åtgärda svaga punkter i nätverket samt om när man bör köpa nätverk som tjänst och när man bör drifta det själv.

– Vi vill testa ett mer lekfullt grepp för att nå ut med allvarliga och tunga frågor, säger Sanja Krantz, Marketing Manager på Telenor Inpli och fortsätter:

– Duse Media har har bidragit med kreativ höjd och inspiration såväl som ett utmärkt slutresultat. Vi är mycket nöjda med samarbetet, avslutar Sanja.

Telenor Inpli – Tre IT-kriser som skakade omvärlden
Kampanjsida #1.
Telenor Inpli – Köpa nätverk som tjänst eller äga och drifta själv?
Kampanjsida #2.
Annons på IDG
Display-annonsering på Computer Sweden/IDG.
Annons på IDG
Display-annonsering på Computer Sweden/IDG.
Annons på Linkedin
LinkedIn-annonsering.

Uppdatering 2020-06-20: Kampanjen är nu avslutad.