Vi välkomnar Sveriges Tvätteriförbund som ny kund hos Duse Media. Ett tidigt projekt var att, på ett tydligt och överskådligt sätt, kommunicera styrkan i den svenska tvätteribranschen. Nedan ser du resultatet. Det ska bli ett rent nöje att fortsätta samarbetet!

Infographic från Sveriges Tvätteriförbund

 

Vill du veta mer om Tvätteriförbundet? Se https://www.tvatteriforbundet.se 

Mer från bloggen

Veckans citat: ”Om man inte vet var man ska är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram.”

För att vara en björn med ”en mycket liten hjärna” så har Nalle Puh ändå levererat några värdefulla insikter. När det gäller mål och projektplanering kan vi lära oss en hel del av denna honungsfrossande livsnjutare,

Veckans citat: ”Don’t interrupt the content, be the content”

Det pågår ett lågintensivt krig mot digitala annonser. I dag använder var tredje svensk annonsblockerare. I gruppen 16-25 år blockerar tre av fem annonser. Så hur ska man som marknadsförare nå fram i detta minfält av annonsblockerare och banner-blindhet? Svaret stavas Content Marketing.

Veckans citat: ”Det är primitivt att skriva in ord i en ruta.”

”Det är primitivt att skriva in ord i en ruta.” I USA använder över 40% röstsök – varje dag. Blir 2018 året när röstsök slår igenom även i...

Veckans citat: ”People don’t buy what you do, they buy why you do it.”

Simon says: Börja alltid med ditt varför. Sedan kan du berätta om hur och ditt vad. Apple är ett bra exempel på detta. Deras varför är att...

Veckans citat: ”A user interface is like a joke…”

Om du inte läser instruktionerna till din nya TV så lär ingen läsa instruktionerna till din app eller sajt. Den ska bara funka.

Följ oss på sociala medier