Vi välkomnar Sveriges Tvätteriförbund som ny kund hos Duse Media. Ett tidigt projekt var att, på ett tydligt och överskådligt sätt, kommunicera styrkan i den svenska tvätteribranschen. Nedan ser du resultatet. Det ska bli ett rent nöje att fortsätta samarbetet!

Infographic från Sveriges Tvätteriförbund

 

Vill du veta mer om Tvätteriförbundet? Se https://www.tvatteriforbundet.se 

Mer från bloggen

Duse Media skapar hemsida till BlueMax superplåster

När Denado AB skulle lansera det limfria superplåstret BlueMax så fick Duse Media uppdraget att skapa varumärkets hemsida. Precis som plåstret ska hemsidan vara snygg, smidig och enkel att använda.

Duse Media bygger ny sajt till POWER of Sweden

När Pantone utsåg årets färg 2018 föll valet på lila (närmare bestämt ”ultra violet”). När POWER of Sweden lanserar sin första kollektion – och hemsida – så sker det i uppfriskande nyanser av just lila.

Veckans citat: ”Don’t interrupt the content, be the content”

Det pågår ett lågintensivt krig mot digitala annonser. I dag använder var tredje svensk annonsblockerare. I gruppen 16-25 år blockerar tre av fem annonser. Så hur ska man som marknadsförare nå fram i detta minfält av annonsblockerare och banner-blindhet? Svaret stavas Content Marketing.

Veckans citat: ”Det är primitivt att skriva in ord i en ruta.”

”Det är primitivt att skriva in ord i en ruta.” I USA använder över 40% röstsök – varje dag. Blir 2018 året när röstsök slår igenom även i...

Följ veckans citat på Instagram

Varje fredag bjuder vi på inspirerande citat om webbdesign, sökmotoroptimering, digital marknadsföring, copywriting och digital strategi. Följ Duse Media på Instagram så riskerar du inte att missa några visdomsord.

Följ oss på sociala medier